Üzleti feltételek
A www.affial.hu weboldal online szervere jutalékrendszeréhez és együttműködéshez kapcsolódó üzleti feltételei.
A jutalékrendszer szolgáltatója:
eMarkest s.r.o.
Domažlická 1232/3
130 00 Praha 3
Cseh Köztársaság
Statisztikai számjel: 24272973
Adószám: CZ24272973
Telefonszám:
+421 915 207 827
E-mail:
hello@affial.hu
A továbbiakban csak “SZOLGÁLTATÓ”
1. Általános rendelkezések
1.1. Ezen Üzleti feltételek szabályozzák az üzletfelek jogait és kötelezettségeit, melyek:
a) a Szolgáltató és az Ügyfél által aláírt Együttműködési megállapodás kapcsán lépnek érvénybe,
b) a Szolgáltató jutalékrendszerébe való belépéskor lépnek érvénybe.
1.2. A jutalékrendszerbe való regisztrációval a két fél egyetértését fejezi ki jelen Üzleti feltételek tartalmával, valamint vállalják cikkeinek maradéktalan betartását.
1.3. A jelen Üzleti feltételek által nem szabályozott kérdésekben a két fél közötti jogszabályokat a Polgári Törvénykönyv 89\2012 sb. számú tétele szabályozza.
1.4. A jutalékrendszer a Post Affiliate Network alkalmazáson keresztül működik, melynek működtetője a Quality Unit, s.r.o., Vajnorská 100 / A, 83104 Bratislava, Slovakia, Cégazonosító száma: 35908301.
2. Alapfogalmak értelmezése
2.1. Az Együttműködési megállapodás egy olyan szerződés, amely a jelen Üzleti feltételek szerint köttetik meg a Szolgáltató és az Ügyfél között, és melynek célja a Szolgáltató termékeinek, szolgáltatásainak vagy egyéb tevékenységének népszerűsítése (akár a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik felek segítségével is).
A Szolgáltató a weboldalán feltünteti a népszerűsítés terjedelmével kapcsolatos információkat, a jutalék összegét, beleértve az Áfa-jutalékra vonatkozó információkat, és a népszerűsítés egyéb részleteit is. Az Együttműködési megállapodás nem írásban, hanem elektronikusan köttetik úgy, hogy az Ügyfél az elektronikus jutalékrendszeren elhelyezett megerősítő gomb megnyomásával elfogadja a Szolgáltató által javasolt együttműködési feltételeket. Az Együttműködési megállapodás nem egyenlő a megbízási és a kereskedelmi ügynöki szerződéssel.
2.2. A kampány - megszabja azokat a marketing és egyéb tevékenységetet, melyeket a Szolgáltató a jutalékrendszerben pontosan meghatároz, valamint felkínál az Ügyfél számára. Kampány alatt a jutalékrendszereren keresztül történő, a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) által nyújtott támogatást értjük, melyek az Ügyfél termékeinek, szolgáltatásainak, vagy weboldalának propagációjára irányul. A kampány vagy kampánycsoport részletes feltételeit az Együttműködési megállapodás írja le.
2.3. A kampány célja a konverzió, ami a látogató tevékenységére irányul. A konverzió a látogató termékbeszerzését, vagy a Szolgáltató (vagy az általa szerződéssel bevont harmadik fél) szolgáltatásainak befejezett megrendelését jelenti. A látogató átalakítással (konverzióval) a Szolgáltató (esetleg a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) ügyfélévé válik.
2.4. A népszerűsítési metódusok az Ügyfél marketing és egyéb szaktevékenységeinek összességét jelenti, melyekkel az Ügyfél a Szolgáltató (vagy az általa szerződéssel bevont harmadik fél) termékeit illetve szolgáltatásait népszerűsíti. A népszerűsítési metódusok a következők:
a) Hirdetési tartalom elhelyezése az Ügyfél weboldalán (reklámcsíkok/bannerek)
b) A Szolgáltató (vagy az általa szerződéssel bevont harmadik fél) termékeihez és szolgáltatásaihoz írt recenziók feltüntetése blogok, vitafórumok, vagy cikkek útján (ha az említett felületek szabályai megengedik ezt a tevékenységet)
c) Tájékoztató e-mailek kézbesítése a Szolgáltató (vagy az általa szerződéssel bevont harmadik fél) termékeiről vagy szolgáltatásairól olyan személyeknek, akik az előírásoknak megfelelően hozzájárulásukat adták a marketing ezen formájához.
d) a Szolgáltató termékeinek vagy szolgáltatásainak népszerűsítése a közösségi oldalakon
e) PPC kampányok.
2.5. A látogató az a személy, aki felkeresi a Szolgáltató (vagy az általa szerződéssel bevont harmadik fél) weboldalát az Ügyfél népszerűsítési tevékenységének és metódusainak jóvoltából.
2.6. Az Ügyfél olyan természetes vagy jogi személy, aki regisztráció útján bekerül a Szolgáltató jutalékrendszerébe.
2.7. A jutalékrendszer minden Ügyfelünkhöz egy egyedi jutalék-linket rendel. Ügyfelünk csak akkor jogosult jutalékra, ha az ő jutalék-linkje lett felhasználva a konverzió jóváhagyásakor.
2.8. Jutalék-kontó az Ügyfél online fiókja, melyet a Szolgáltató működtet az internetes Post Affiliate Network alkalmazás segítségével az adminisztrációs jutalékrendszer keretein belül. Ehhez a fiókhoz az Ügyfél bármikor hozzáférhet. A Jutalék-kontó nyilvántartja azokat az adatokat, amelyek a látogatók és a megrendelések számát, valamint a megrendelések állapotát érintik.
2.9. A Jóváhagyott konverzió olyan konverzió, amely során a vásárlók teljes mértékben megfizetik a termékek vagy a szolgáltatások árát, tehát a vásárlók nem lépnek vissza a szerződéstől.
2.10. A Szolgáltató weboldalain történnek a konverziók (ezek az úgynevezett webáruházak, vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél webáruházai).
2.11. A Vásárló olyan személy, aki a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) weboldalán terméket vagy szolgáltatást vásárol.
3. A jutalékrendszerben való részvétel feltételei
3.1. A jutalékrendszerben való részvételhez az Ügyfél online regisztrációja szükséges.
3.2. A jutalékrendszeren belül, az Együttműködési megállapodás alapján az Ügyfél népszerűsíti a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) termékeit vagy szolgáltatásait.
3.3. Az Ügyfél teljes mértékben felelős minden olyan kárért, melyet a jelen Üzleti feltételek vagy a Cseh Köztársaság törvényeinek megsértésével okozott a Szolgáltatóval, a Szolgáltató weboldalának más felhasználóival, valamint a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik féllel szemben.
3.4. Az Ügyfél felelős a regisztráció során megadott adatok pontosságáért és teljességéért. Az adatok megváltozása esetén az Ügyfél haladéktalanul köteles tájékoztatni a Szolgáltatót. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek az Ügyfél adatainak hibás vagy elmulasztott bejelentésének következtében keletkeztek.
4.Az Ügyfél jogai és kötelességei
4.1. Az Ügyfélnek gondoskodnia kell arról, hogy a tevékenysége ne sértse vagy veszélyeztesse a Szolgáltató hírnevét, illetve az általa kínált javak és szolgáltatások hírnevét. Az Ügyfél köteles minden adatot valósághűen és pontosan közölni.
4.2. Az Ügyfél nem reklámozhatja a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) javait és szolgáltatásait olyan weboldalakon, melyek tartalma bármilyen módon sérthetik a Cseh Köztársaság törvényeit. Az Ügyfél nem reklámozhatja a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) javait és szolgáltatásait erkölcsöket sértő weboldalakon, pornográf és illegális tartalmú webhelyeken.
4.3. A Szolgáltató által kínált javakat és szolgáltatásokat az Ügyfél hozzátartozói és családtagjai nem rendelhetik meg az Ügyfél jutalék-linkjén keresztül. E szabály megszegése esetén az Ügyfél nem jogosult az így megszerzett jutalékra, valamint köteles teljes értékű kártérítést fizetni a Szolgáltatónak.
4.4. A hozzáférési adatok megvédéséről a nem kívánt visszaéléssel szemben az Ügyfél gondoskodik. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az ilyen jellegű visszaélések okozta kár esetén.
4.5. Az Ügyfél jogosult felhasználni a Szolgáltató (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik fél) népszerűsítéséhez minden olyan szöveges és képi anyagot, amelynek licencével a Szolgáltató rendelkezik, vagy saját kreatív tevékenységének eredménye, s melyeket a Szolgáltató a jutalékrendszeren keresztül bocsátott az Ügyfél rendelkezésére. Az említett szöveges és képi anyagokat az Ügyfél csak a kampány céljaira használhatja.
4.6. Az Ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy az általa választott népszerűsítési metódusok ne engedjék különböző programok, szkriptek, illetve reklámszalagok jogtalan és túlzott megjelenítését a Szolgáltató hirdetési felületén.
4.7. Az Ügyfél nem reklámozhatja a Szolgáltatót (vagy a Szolgáltató feléről, szerződés által bevont harmadik felet) olyan üzenetek (e-mail, sms, vitafórumok) küldésével, melyek SPAM-nek minősülnek. Ha a Szolgáltató értesül az Ügyfél ilyen jellegű tevékenységéről, a Szolgáltató jogosult elállni az Együttműködési megállapodástól és megszüntetni az Ügyfél jutalék-kontóját. Ilyen esetben az Ügyfél elveszíti a még ki nem fizetett jutalékok igényeléséhez való jogát is.
4.8. A Post Affiliate Network felületén és a jutalékrendszerben elhelyezett minden tartalmat (szalaghirdetések, szövegek, a weboldal szoftvere, valamint maga a jutalékrendszer) a Szolgáltató, a Quality Unit, s.r.o. vagy egy harmadik fél szerzői joga védi. A tartalom nem módosítható, másolható, reprodukálható, terjeszthető vagy használható a Szolgáltató, vagy egy más szerzői joggal rendelkező fél, írásos beleegyezése nélkül. Ez a rendelkezés nem változtatja meg a 4.5. cikkben megfogalmazott felhasználási jogokat.
4.9. Minden kampány egyedi feltételekkel és korlátozásokkal rendelkezik, amelyeket a kampány leírása tartalmaz. A Ügyfél vállalja ezen feltételek betartását.
5. A Szolgáltató jogai és kötelességei
5.1. A Szolgáltató rendszeresen jóváhagyja az Ügyfél konverzióit a jutalékrendszerben. Ezen jóváhagyásról az Ügyfél a jutalék-kontóján keresztül értesül.
5.2. A konverziókról szóló adatokat a vásárlók készülékén elhelyezett sütik segítségével szerezzük meg, melyek érvényességéről az alkalmazás elindításával kapunk visszajelzést. Az Ügyfél tudomásul veszi azt a tényt, hogy a Szolgáltató nem felelős azért, ha a vásárlók készülékében vagy operációs rendszerében tiltva vannak a szükséges sütik, ezáltal a rendszer a konverziót nem tudja az Ügyfél jutalék-linkjéhez kötni. Ebben az esetben az Ügyfél nem jogosult a jutalékra.
5.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a jutalékrendszerben történt károkért, melyeket propagációs programok idéztek elő.
5.4. A Szolgáltató köteles a jelen Üzleti feltétel 6. cikkében leírt feltételek alapján jutalékot fizetni Ügyfelének az általa jóváhagyott konverziókért.
5.5. A Szolgáltató jogosult a kampányban használt promóciós e-mailek és hasonló reklámanyagok jóváhagyására.
5.6. A Szolgáltatónak joga van ezen Üzleti feltételek szövegének kiegészítésére. A felek jogait és kötelezettségeit azok a feltételek szövege szabályozza, amelyek alapján felmerültek. A Szolgáltató köteles a regisztráció során megadott kapcsolattartási e-mailen keresztül értesíteni ügyfelét az Üzleti feltételek változásáról. Az új Üzleti feltételek az Ügyfél értesítésének időpontjától lépnek érvénybe.
6. Jutalékok
6.1. A jutalék nagyságát a kampányok jutalékrendszere határozza meg.
6.2. A jutalékok jóváhagyása akkor történik, ha lejár a vásárló szerződéstől való visszalépésének joga. A konverzió-jóváhagyás manuálisan történik, a jutalék jóváhagyásáról az Ügyfél a jutalék-kontóján keresztül értesül.
6.3. A Szolgáltató azon konverziók jutalékát hagyja jóvá, amelyeknél a kampányban népszerűsített javak és szolgáltatások teljes összegét megfizették.
6.4. A törölt megrendelések esetén az Ügyfél nem jogosult jutalékra.
7. A jutalék kifizetése
7.1. Az Ügyfél akkor jogosult jutalékra, ha a jóváhagyott jutalék összege meghaladja a 20 eurót.
7.2. Ha az Ügyfél jutalék-kontóján a jutalék egyenlege meghaladja a fent említett összeget, az Ügyfélnek lehetősége van a jutalék kifizetésének igénylésére. A továbbiakban az Ügyfél jelentést kap a jutalék végső összegéről, amelyet megadhat a jutalék számlázásánál. Ha az Ügyfél természetes személy, tehát nem tud számlát kiállítani, jutaléka a természetes személyek részére készített fizetési űrlap segítségével fizetődik ki.
7.3. Az Ügyfél jutaléka számla alapján fizetődik, amelyet az Ügyfél elektronikus úton juttat el a hello@www.affial.hu e-mail címre. Természetes személyek esetében a kitöltött és aláírt űrlapot a Szolgáltató címére kell postázni.
7.4. A számla lejárta nem lehet kevesebb, mint a kézbesítéstől számított 14 nap. Ha a számlán rövidebb határidő szerepel, az esedékessége akkor is a kézbesítéstől számított 14 nap.
7.5. A jutalék összegének meg kell egyeznie a jutalék számlán feltüntetett adatokkal és azzal az összeggel, amelyik abban az időben lett meghatározva, amikor az Ügyfél kérvényezte a jutalék kifizetését. A Szolgáltató jogosult az adatok és az összegek pontosságának ellenőrzésére. Bármilyen eltérés esetén a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, akinek együtt kell működnie az ügy megoldása érdekében. Ilyen esetben a Szolgáltató és az Ügyfél új határidőt szabnak meg a jutalék kifizetésére.
7.6. A jutalékok kifizetése kizárólag banki átutalással történik euróban az Ügyfél csehországi vagy szlovákiai banknál vezetett bankszámlájára. Az Ügyfél köteles a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani a kifizetéshez szükséges összes adatot. A jutalék készpénzben való kifizetése nem lehetséges, a más országokba történő átutalás (a szlovákiába történő átutalás kivételével) banki bizonylattal történik, hacsak a szerződő felek másként nem döntenek.
8. Az Ügyfél panaszai és ellenvetései
8.1. Kétségek esetén, különösen a konverziók és a jóváhagyott jutalékok nyilvántartásának helyességével kapcsolatban, az Ügyfélnek lehetősége van panaszt tenni a Szolgáltatónál. Ilyen esetben az Ügyfél köteles alátámasztani panaszait, tehát biztosítani és csatolni a birtokában lévő minden adatot és információt.
8.2. Az Ügyfél ellenvetéseit a panasz okának bekövetkezésétől számított 30 napon belül érvényesítheti. A Szolgáltató nem köteles az ezen időszak után benyújtott ellenvetések és panaszok elbírálására.
8.3. A panaszleveleket írásban kell eljuttatni a Szolgáltatóhoz a Szolgáltató kapcsolattartó e-mail címére. Megfelelő panasztételnek tekinthető az a panaszlevél, amelyet megfelelően kézbesítettek a Szolgáltatónak, olvasható és tartalmaz minden olyan információt és dokumentumot, amely alapján a Szolgáltató el tudja bírálni.
8.4. A benyújtott panaszlevelek értékelése és elbírálása teljes mértékben a Szolgáltató hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató a panaszokat általában a kézbesítés napjától számított 30 napon belül elbírálja. A bírálat eredményéről az Ügyfél értesítést kap.
9. Az Együttműködési megállapodás időtartama és megszűnése
9.1. Az Együttműködési megállapodás a kampány feltételeiben meghatározott időtartamra, vagy határozatlan időre jön létre.
9.2. Az Együttműködési szerződés megszűnése létrejöhet:
a) a szerződő felek közötti megegyezés alapján,
b) a szerződő felek egyikének felmondásával (lehet indoklás nélkül is), melyet írásban kell megtenni, s eljuttatni a másik félhez. Az Együttműködési megállapodás a felmondási értesítés kézbesítésének napjával szűnik meg,
c) a Szolgáltató elállhat az Együttműködési megállapodástól abban az esetben, ha bebizonyosodik, hogy az Ügyfél megsértette a jogszabályokat, illetve a jelen Üzleti feltételek pontjait. Elállási döntését s annak okát írásban vagy e-mailben juttatja el Ügyfeléhez. Az Együttműködési megállapodás a kézbesítés napjával ér véget, ilyen esetben az Ügyfél elveszti a ki nem fizetett jutalékok kifizetéséhez való jogát. A Szolgáltatót ért károk esetén az Ügyfél köteles jelen Üzleti feltételek alapján megtéríteni a Szolgáltatót ért károk teljes összegét (a károk összegét nem csökkenti a ki nem fizetett jutalékok összege).
9.3. Az Együttműködési megállapodás lejárta semmilyen kártérítési igényt nem érint.
9.4. Az Együttműködési megállapodás megegyezés alapján vagy felmondással történő megszűnése esetén az Ügyfél igényelheti jutalékának kifizetését, amelyre az Együttműködési megállapodás felmondásának napján jogosulttá vált. Az Ügyfél jutaléka kifizetésre kerül legkésőbb a megállapodás felmondásának kézbesítésétől számított 14 napon belül10. Adatvédelmi irányelvek
Az adatvédelmi irányelvekkel kapcsolatos információkért tekintse meg az Adatvédelmi Irányelveket. Kérjük, figyelmesen olvassa el ezeket az irányelveket!
A fenti üzleti feltételek 2018. május 25-én léptek érvénybe.
"Az Affial.com összeköti a webshopokat az affiliate partnerekkel és bloggerekkel, akik bizonyos jutalék ellenében ismertté teszik a márkát és növelik a bevételt. Hatékony és kifizetődő mindkét fél számára."
INGYENES REGISZTRÁCIÓ + 8 € BELÉPÉSI BÓNUSZ